Adminisztratív asszisztens [Hungary]


 

Alapvető felelősségek:

Az elnök adminisztratív feladatai és projektjei

Ütemezzen videotalálkozókat és konferenciákat, és vegyen részt ezeken a virtuális találkozókon

Kommunikáció eladókkal, brókerekkel és ügyfelekkel

Igény szerint szervezze meg az utazást, és kezelje a beérkező ügyfelek látogatásait

Készítsen jelentéseket, prezentációkat és rövid beszámolókat az utasításoknak megfelelően

Különféle projektek kezelése és vezetése az elnök számára

Időpontok ütemezése

A kéréseket és lekérdezéseket megfelelően kezelje

Képesítések/készségek:

3+ év vezetői adminisztrációs asszisztensként vagy vezető adminisztratív asszisztensként szerzett tapasztalat

Képes projektek és feladatok menedzselésére minimális felügyelet mellett

Példaértékű tervezési és időgazdálkodási készség

Gyors tempójú környezetben történő munkavégzés, több projekt és feladat egyidejű kezelése

Jártas számítógépes ismeretek

Naprakész az irodai alkalmazások terén elért fejleményekről

A magas szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség kulcsfontosságú

Állás típusa: Teljes munkaidő

Sponsored Ads


 

.

Lebih baru Lebih lama

نموذج الاتصال