Junior Projekt- & Administrationsmedarbejder [Denmark]


 

Atlantic Link er førende indenfor PR, Salg og Markedsføring af turistdestinationer og -produkter. Vi arbejder strategisk og praktisk for vores kunder, bl.a. Visit California, Dansk Vestindien, Visit Qatar, Visit South Sweden, Visit Memphis m.fl.


Vi får rigtigt travlt i efteråret, ikke mindst i vores eventafdeling, hvilket er grunden til at vi nu søger en ny medarbejder til at understøtte og assistere med forskellige opgaver, primært inden for event og projektafdelingen, men også som understøttelse for resten af virksomheden i perioder uden mange events. Vi leder efter en som kan holde humøret højt, hovedet koldt og løbe stærkt når det gælder op til og under events.


Projekt- & Administrationsmedarbejder hos Atlantic Link

Som Projekt- & Adminstrationsmedarbejder hos Atlantic Link vil du være en vigtig brik i koordinering af aktiviteter som afholdes i hele Skandinavien og Finland. Du vil primært understøtte vores Event & Projekt Manager i arbejdet med eventaktiviteter og eksekvering af disse, som laves i samarbejde med vores kunder. I perioder vil der desuden være tid til at understøtte resten af teamet inden for andre områder som salg, PR, marketing og administration med diverse praktiske og administrative opgaver.


Dine arbejdsområder:

  • Assistere med udarbejdelse og eksekvering af events og projekter med klare KPI’er og målbare resultater for vores kunder
  • Løbende administrative opgaver i forbindelse med forberedelse og eksekvering af events
  • Udarbejdelse af grafisk materiale i Adobe-pakken, e.g. eventbannere, eventmagaziner og lignende
  • Assistere med løbende opgaver inden for diverse områder som salg, marketing og PR
  • Ansvar for opdatering af diverse tekniske systemer som f.eks. CRM-system og lignende


Dine kvalifikationer:

  • Du er velkendt i Office-pakken (Word, Excel, Powerpoint).
  • Erfaring med CRM-systemer er et plus, men ikke et krav. Så længe du er interesseret i at lære det.
  • Du har kendskab til adobe-programmerne inDesign, Illustrator og Photoshop. Erfaring er et stort plus men ikke et krav, så længe du er interesseret i at lære det.
  • Har flair for opsætning af præsentationer, rapporter, invitationer m.m.
  • Erfaring med turismeindustrien og/eller destinationsmarkedsføring er et plus, men ikke et krav.


Vil du være en del af teamet?

Send dit CV og ansøgning til jobapplication@atlanticlink.net med emnet ”Projekt- & Administration”. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, med opstart 1. august. Ansøgningerne evalueres kontinuerligt og samtaler afholdes løbende.


Kontakt

For spørgsmål angående stillingen kontakt Projekt & Event Manager Eloïse B. D. Korinek på email ek@atlanticlink.net eller tlf 53 53 58 53.


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال